Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Nazwa - Eldradzi
Możliwości wyglądów -
Wyglądają jak wyschnięte ciała w bardzo zaawansowanym stopniu rozkładu: pozostały kości, obciągnięte resztki skóry, fragmenty mięśni i rzadkie włosy.
Rodowi: Wyżsi i smuklejsi od ludzi, choć mocno podobni do nich budową. Między kości i w czaszce zamontowane są różnorakie implanty, zapewniające ciałom świadome funkcjonowanie: owijają one ciało niczym narośla. Główny fragment całości znajduje się w głowie.
Półkrwi: Tworzone są z ludzi poprzez wejście w kontakt ze Skarabeuszami: robo-magicznymi owadami, przegryzającymi się przez pancerze, dostającymi się do ciał ofiar, które zostają zmumifikowane i przejęte przez zagnieżdżone w nich maszyny. Może to być przedstawiciel każdej rasy(Wielkość ofiary do 3,5 metra: więcej i eksperymentalna magia zawarta w Skarabeuszach stworzy kaleki). Są całkowicie nieświadome i podległe swoim panom(Wymagają jednak odpowiedniego nadajnika).
Poziom zaawansowania technologicznego - Wysoki
Poziom zaawansowania magicznego - Średni
Średnia długość życia - 800 lat(Nie umierają ze starości, ale mniej więcej do tego momentu któryś zostanie zniszczony)
Średnia wytrzymałość fizyczna - Wysoka(Punktami witalnymi są jedynie implanty)
Średni talent magiczny - Niski(Magia polega na runach, nie mają innej możliwości użycia jej)
System macierzysty - Aalserim-7. Układ planetarny, składający się z planety macierzystej pełnej mechanicznych piramid i naturalnych ogrodów, pośród których daje się odnaleźć nawet rośliny sprowadzone z innych światów(Skład atmosfery nie pozwala jednak większości stworzeń na oddychanie), a przez brak zwierząt mogących hamować ich wzrost i rozprzestrzenianie, zawód ogrodników oraz drwali cieszy się sporym zainteresowaniem. Dookoła planety znajduje się olbrzymi pierścień, który służy do obrony orbitalnej, jak i jako stocznia dla okrętów. Poza tym, w układzie są jeszcze dwa gazowe olbrzymy, na orbitach których znajdują się stacje wydobywcze.
Całość ma dwa słońca, które wpadły w pułapkę grawitacyjną i od milionów lat krążą wokół siebie, kreśląc "ósemki".
Adaptacja do warunków - Jeśli temperatury nie są w stanie unieruchomić ciał, lub uszkodzić implantów: hulaj duszo.
Odporności - Nie są w pełni żywymi istotami, a witalne części są w pełni cybernetyczne, więc mówi to samo za siebie.
Krótka historia - Ich historia od zawsze pełna była wojen, głównie religijnych, które zakończyły się użyciem przez jedną z sekt urządzenia zwanego Niszczycielem: polegało one na wypuszczeniu do atmosfery gazu, mającego zmieniać jej strukturę tak, by w końcu wszyscy się udusili. Została wkrótce po tym zniszczona, ale dzieło zaczęło się dokonywać: Eldradzi umierali. Ostatnie enklawy, nie mogąc polegać na zniszczonej technologii, poszukiwały desperacko ratunku w magii: i odnalazły go, kończąc jako żywe trupy. Zajęło to nastepnie stulecia, lecz w swej nowej formie odbudowali cywilizację, sięgając jakiś czas później ku przestrzeni kosmicznej.
Przewodzi im tzw. Rada Patriarchów(Coś jak przywódcy polityczni) o jednym Dyktatorze, przejmującym samodzielną władze w razie kryzysu(Choć Rada może go unieważnić, jeśli zajdzie w swych poczynaniach zbyt daleko).
Relacje z innymi rasami / frakcjami - Preferują izolować się od innych ras, choć znajdują się przypadki podróżników, którzy wyruszają w podróże do innych państw i frakcji(Gdzie, z racji wyglądu, nie są najbardziej lubiani). Inne rasy nie preferują też ich dyplomatów, których "pokerface" jest wręcz legendarny. Z racji powolnej, ale jednak ekspansji, zdarza się im prowadzić krótkotrwałe wojny.
Mocne / Słabe strony rasy -
+ Sporo odporności.
+ Regeneracja poprzez nanoboty w implantach(Wymagają jednak stania w miejscu podczas naprawy i nie jest ona wyjątkowo szybka).
+ Specyficzna, wysoko rozwinięta technologia.
+ Poczucie wspólnoty.
+/- Od czasu wojen na swojej planecie, gardzą religią i jej przejawami.
+/- Posiadają magię, choć upośledzoną.
- Utrudnione rozmnażanie się(wymagają hodowli nowych przedstawicieli w tech-magicznych kadziach, a po wyjęciu potrzebują wczepiania implantów).
- Wysokiej charyzmy to oni nie mają.
- Pewna wrażliwość na EMP.
Ostatnio edytowany przez Zebra (19-05-2017 17:22:24)
Offline
Strony: 1